Lion

23:55Minefreedom


Na dworze zrobiło się już zimno, na drzewach liście nabrały koloru żółtego i różnych odcieni czerwieni, a słońce ustąpiło chmurą. Korzystając z ostatnich dodatnich temperatur dobrałem dzisiaj dość ciepłe, ale jeszcze lekkie w porównaniu do zimowych kurtek zestawienie. Kolorystycznie postanowiłem nie odróżniać się od otoczenia jesiennego, bo jednak tak czuję się najlepiej w tym okresie, dlatego czerń zestawiłem z ponadczasowym jeansem. Charakteru całej stylizacji nadaje bluza w dość pastelowych kolorach z motywem lwa oraz czarny, zwiewny, nieskrojony kardigan.


It got cold outside, leaves went yellow and in various tones of red, sun gave way to clouds. By taking advantage of last warm temperatures I chose quite warm set, but still flimsily compared to winter jackets. By the colors I decided not to distinguish from the surroundings, because that’s how I feel best at this time. That’s why I collated black with classic jeans. Lion themed blouse in pastel colors and loose cardigan without buttons are adding special character to the entire outfit.





Sweatshirt - Alohafromdeer,
Cardigan - H&M,
Jeans trousers - Tk maxx,
Shoes - Adidas,

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Najciekawszy zestaw jak do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz, urzekło mnie przedostatnie zdjęcie. :)

    Dodaję do obserwowanych. Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie. :D

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy