Upcoming spring

19:19Minefreedom


SÅ‚oÅ„ce w ostatnich dniach Å›wieci coraz mocniej. SpÄ™dzajÄ…c czas na Å›wieżym powietrzu powoli zaczyna siÄ™ czuć wiosnÄ™. ZauważyÅ‚em już kilka osób, które zrzuciÅ‚y grubsze nakrycia wierzchnie na cześć czegoÅ› cieÅ„szego, lżejszego. 
DziÅ› zestaw prosty, ale idealnie pasujÄ…cy do zbliżajÄ…cej siÄ™ pory roku. OdkopaÅ‚em z szafy zagubione przez zimÄ™ Vansy i dość cienkÄ… wiatrówkÄ™ w ich kolorze, do tego zaÅ‚ożyÅ‚em t-shirt z krajobrazem gór. 


Miejmy nadzieję, że już niedługo taka pogoda zagości na stałe.
Będę mógł także wtedy dodawać więcej postów tutaj.







Jacket - H&M,
T-shirt - H&M,
Trousers - H&M,
Sneakers - VANS

You Might Also Like

10 komentarze

  1. DÅ‚ugo wyczekiwany wpis <3, \
    doczekałem się dobry jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. prosto i z umiarem - super, bardzo mi siÄ™ podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, czuć już tą wiosnę ! ;)
    NaprawdÄ™ fajny, codzienny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no nareszcie <3 świetny wpis czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  5. "Słońce w ostatnich dniach świeci coraz mocniej"
    A u mnie jak piździło tak piździ, bez czapki nie wychodź XD
    Już mam kaszel i katar, także ten, dziękuję Ci wiosno!
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no ta wiosna <3 świetny wpis czekam na więcej <33

    OdpowiedzUsuń
  7. Casualowo i prosto. To siÄ™ ceni :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglÄ…dasz, super kolory. :)

    Zapraszam do siebie, mam nadzieję że zostawisz komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Twoją kurtkę i koszulkę! Wpadłam na Twój blog zupełnie przypadkiem z bloga mojej koleżanki http://mydreamxoxo.blogspot.com/, która Cię polecała! Nic dziwnego... na pewno będę zaglądać! ;)

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy