Black Set

12:02Eryk Minefreedom


To już kolejny post na Sllider`ze. Cieszę się, że mogę tutaj działać i mam co Wam pokazywać, sprawia mi to ogromną radochę. 
Pogoda prawie pokrzyżowała nam plany i mieliśmy zrezygnować ze zdjęć, ale jednak się udało i nie dopadł nas deszcz. 
Tym razem wybraliśmy się z Minewrą pociągiem do pobliskiego ośrodka wypoczynkowego, który znajduję się nad jeziorem. 
W sezonie jest tutaj pełno osób, ale teraz gdy zajechaliśmy czekała nas zamknięta brama i tabliczka : Teren prywatny. 
No cóż... czego się nie robi, dla zdjęć...

Set utrzymany w ciemnych kolorach. Głównie czerń, trochę szarości i białego. 

Czarną baseball`ówkę z ciekawymi wzorami znajdziecie TUTAJ . Bardzo przypadła mi do gustu. 
Do tego dobrałem t-shirt również z tego samego sklepu, którego print " I`m not a morning person " idealnie do mnie pasuje.

Czarno-białą bandanę i fullcap założyłem jako dodatki, urozmaicające trochę stylizację. 









Baseball Jacked - Yeah Bunny,
T-shirt - Yeah Bunny,

You Might Also Like

7 komentarze

  1. stylóweczki są za każdym razem idealne, a zdjęcia świetne! :) oby tak dalej.
    widzimy się w sobotę ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne fotki, jesteś niesamowicie fotogeniczny :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia jak zwykle genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny outfit, dobrze dobrane kolory.
    Baardzo mi się podobają :P
    :P

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy