First post in London

23:29Eryk Minefreedom


Pierwszy post na tym blogu po mojej przeprowadzce do Londynu. Brakowało w mojej szafie trochę letnich ciuchów, dlatego przy okazji szukania pracy wybrałem się do sklepów. Tak powstał dzisiejszy outfit. 
Jak pewnie już zauważyliście lubię proste zestawienia, dziś dobrałem neutralne kolory, które ze sobą współgrają, szarość, biel i czerń tworzą spójną całość. 

Bluzę i bransoletkę dorwałem dzisiaj w H&M. Zapłaciłem za nie 8 funtów. (bluza  5£, bransoletka 3£). Podoba mi się krój tej bluzy, a że była na przecenie nie wahałem się nawet minuty, żeby ją kupić. 





Sleeveless - H&M,
Shorts - River Island,
Watch - Odinis
Bracelet - H&M,


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Hej trafiłam na twojego bloga całkiem przypadkiem, obejrzałam go całego, twoje stylówki i naprawdę jestem pod wrażeniem :)
    Będę odwiedzać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, zdecydowanie na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super styl. Uwielbiam cie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto ci robi zdj ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą bransoletkę już chyba od 6 lat :P fajny look

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy