Street black and red

09:26Eryk Minefreedom


 W końcu znalazłem chwilę aby stworzyć dla Was kolejny post. Dzisiaj czerń i czerwień przełamane elementami białego i jasnego jeansu. Na zdjęcia mieliśmy niewiele czasu, ale myślę, że wszystko zostało uchwycone. 

Ciągle jeszcze nie zabrałem się za zakup madoxów, jednak znalazłem niedawno spodnie podobnego kroju i typu w stosunkowo niższej cenie. 
Czarny t-shirt oversize z motywem trójkąta nadaję stylizacji dość streetowego looku. 



Każdy kojarzy Air Forcy jako białe buty, dlaczego nie przełamać tej rutyny? 




Czerwona koszula przełamuję czerń. 


Słuchawki Beats też grają rolę w dzisiejszej stylizacji. Chciałem zwrócić Wam na nie uwagę, bo są godne polecenia. Długo szukałem odpowiednich dla mnie słuchawek, ale w końcu znalazłem i jestem z nich bardzo zadowolony. 




Uwielbiam Londyn za możliwość znalezienia dużej ilości elementów i ubrań w przystępnych cenach.

T-shirt - Primark, 
Trousers - Primark, 
Jewellery - River Island,
Cap - Primark,
Shirt - H&M,
Earphones - Beats,
Shoes - Nike Air Force,

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Niesamowite *.* Super ciuchy! + mega przystojniak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nieźle, fajna fryzurka:)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjecia i styl ;) /Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja! Najbardziej podoba mi się koszula jako dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz w tym zestawie, pasuje Ci do urody

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy