Like Denim Jacket

12:49Minefreedom


Kilka dni temu pojechałem do centrum Londynu, pochodzić trochę po nowych terenach. Byłem na Notting Hill Gate, gdzie zarówno domy, jak i cała dzielnica robi ogromne wrażenie. 



Na sobie mam dość kolorowy jak na mój gust outfit, jednak mimo wszystko stonowany. Przekonałem się do jeansowej kurtki przeszytej z kapturem i rękawami z bawełny ma ona całkiem casualowy look.  Pod nią tradycyjna koszula w kratę, w bordowym odcieniu. Czarne joggery i Air Force dały jednolity dół. 







Przypominam również, że do 15.03.15 kupując na stronie www.danielwellington.com możecie otrzymać 15% zniżki wpisując kod promocyjny - "erykminefreedom" 


H&M

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Chodakowska w Londynie xD mega stylowka 👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie nieskomplikowane stylizacje. Twoja jest trochę w stylu takiego bad boy'a. Wygląda jakby była na szybko tworzona, gdzie w rzeczywistości pewnie była skrupulatnie dobierana. Nie ma tutaj mowy o przypadkowości :) Jak najbardziej na plus. No miejsca na zdjęcia - klasa. Mam nadzieję, że i moja noga kiedyś postanie w Londynie. Obserwuję i pozdrawiam :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeeeju, czemu w Polsce chłopaki nie umieją się tak ubierać? Uwielbiam przeglądać Twojego bloga, powinieneś być wzorem dla wielu facetów ;3

    https://easyfreaky.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Formularz kontaktowy